Awam Kerajaan Warga JAWHAR

Prestasi Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan Pencapaian (%)
Melaksanakan program tahunan Jabatan mengenai institusi Wakaf, Zakat, Mal dan Haji/Umrah dengan menjalin perkongsian pintar dengan MAIN, entiti Zakat negeri, pusat-pusat kecemerlangan tempatan serta antarabangsa dan Lembaga Tabung Haji mengikut jadual yang ditetapkan. 100%
Memberikan perkhidmatan sokongan kepada stakeholders dan pelanggan secara responsif, cepat dan berintegriti tidak lewat 2 hari bekerja. 100%
Memberikan khidmat nasihat kepada stakeholders dan pelanggan dalam tempoh 1 hari bekerja selepas menerima pertanyaan. 100%
Memastikan pembayaran bil-bil dibuat dalam tempoh tidak melebihi 7 hari bekerja. 100%
Memastikan laman web jabatan sentiasa informatif dan dikemaskini sepanjang masa. 100%

Waktu Solat Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur & Sewaktu Dengannya

Imsak 05.30 Subuh 05.40 Syuruk 06.56 Zohor 13.00 Asar 16.20 Maghrib 18.58 Isyak 20.09
Arab Saudi
Malaysia
SIRIM IQNet SIRIM QAS MPC
Hubungi JAWHAR
Jabatan Wakaf, Zakat & Haji (JAWHAR)
Aras 8-9, Blok D, Kompleks Islam Putrajaya (KIP),
Jalan Tun Abdul Razak, Presint 3,
62100 Putrajaya, Malaysia
Talian Awam
Telefon: +(6) 03-8883 7400
Faks: +(6) 03-8883 7406
Emel: pejabatam[at]jawhar[dot]gov[dot]my
Statistik
Kemaskini Terakhir: 21 November, 2017 @ 4:06 PM
Anda Pelawat ke: [wHitCounter]
Top