Awam Kerajaan Warga JAWHAR

Piagam Pelanggan

Kami beriltizam untuk melaksanakan tanggungjawab dan peranan sebagai organisasi terunggul dalam memacu kemajuan ummah melalui pengukuhan institusi Wakaf, Zakat, Mal dan Haji dengan:

  1. Menyelaras dan melaksanakan program tahunan Jabatan mengenai institusi Wakaf, Zakat, Mal dan Haji sekurang-kurangnya tiga (3) kali setahun.
  2. Menyelaras dan menerbitkan Jurnal / Buletin / Buku / Manual / Laporan Tahunan dan Kalendar JAWHAR sekurang-kurangnya tiga (3) penerbitan setahun .
  3. Memastikan aduan serta maklum balas berkaitan JAWHAR dibuat kepada pelanggan tidak melebihi tempoh tujuh (7) hari bekerja dari tarikh aduan diterima.
  4. Memastikan bayaran bil atau tuntutan diproses dan disempurnakan dalam tempoh 14 hari dari tarikh penerimaan dokumen lengkap.
  5. Memastikan laman web JAWHAR beroperasi 99% dalam tempoh sebulan.

Waktu Solat Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur & Sewaktu Dengannya

Imsak 05.49 Subuh 05.59 Syuruk 07.06 Zohor 13.15 Asar 16.28 Maghrib 19.21 Isyak 20.31
Arab Saudi
Malaysia
SIRIM IQNet SIRIM QAS MPC
Hubungi JAWHAR
Jabatan Wakaf, Zakat & Haji (JAWHAR)
Aras 8-9, Blok D, Kompleks Islam Putrajaya (KIP),
Jalan Tun Abdul Razak, Presint 3,
62100 Putrajaya, Malaysia
Talian Awam
Telefon: +(6) 03-8883 7400
Faks: +(6) 03-8883 7406
Emel: pejabatam[at]jawhar[dot]gov[dot]my
Statistik
Kemaskini Terakhir: 19 April, 2018 @ 1:41 PM
Top