Awam Kerajaan Warga JAWHAR

Piagam Pelanggan

Kami beriltizam untuk melaksanakan tanggungjawab dan peranan sebagai organisasi terunggul dalam memacu kemajuan ummah melalui pengukuhan institusi wakaf, zakat, mal dan haji dengan:

  1. Melaksanakan program tahunan Jabatan mengenai institusi Wakaf, Zakat, Mal dan Haji/Umrah dengan menjalin perkongsian pintar dengan MAIN, entiti Zakat negeri, pusat-pusat kecemerlangan tempatan serta antarabangsa dan Lembaga Tabung Haji mengikut jadual yang ditetapkan.
  2. Memberikan perkhidmatan sokongan kepada stakeholders dan pelanggan secara responsif, cepat dan berintegriti tidak lewat 2 hari bekerja.
  3. Memberikan khidmat nasihat kepada stakeholders dan pelanggan dalam tempoh 1 hari bekerja selepas menerima pertanyaan.
  4. Memastikan pembayaran bil-bil dibuat dalam tempoh tidak melebihi 7 hari bekerja.
  5. Memastikan laman web jabatan sentiasa informatif dan dikemaskini sepanjang masa.

Waktu Solat Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur & Sewaktu Dengannya

Imsak 05.49 Subuh 05.59 Syuruk 07.14 Zohor 13.21 Asar 16.23 Maghrib 19.24 Isyak 20.33
Arab Saudi
Malaysia
SIRIM IQNet SIRIM QAS MPC
Hubungi JAWHAR
Jabatan Wakaf, Zakat & Haji (JAWHAR)
Aras 8-9, Blok D,
No. 3, Jalan Tun Abdul Razak,
Kompleks Islam Putrajaya,
Presint 3, 62100 Putrajaya.
Talian Awam
Telefon: +(6) 03-8883 7400
Faks: +(6) 03-8883 7406
Emel: pejabatam[at]jawhar[dot]gov[dot]my
Statistik
Kemaskini Terakhir: 21 April, 2017 @ 3:19 PM
Anda Pelawat ke:
countercountercountercountercountercountercounter
Top