font bigger  font smaller  blue theme  contras theme 
| Other Language
  • slide3
  • slide8
jtemplate.ru - free Joomla templates

  Definisi

Prestasi Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan Pencapaian (%)
Melaksanakan program tahunan Jabatan mengenai institusi Wakaf, Zakat, Mal dan Haji/Umrah dengan menjalin perkongsian pintar dengan MAIN, entiti Zakat negeri, pusat-pusat kecemerlangan tempatan serta antarabangsa dan Lembaga Tabung Haji mengikut jadual yang ditetapkan.   100%
Memberikan perkhidmatan sokongan kepada stakeholders dan pelanggan secara responsif, cepat dan berintegriti tidak lewat 2 hari bekerja.   100%
Memberikan khidmat nasihat kepada stakeholders dan pelanggan dalam tempoh 1 hari bekerja selepas menerima pertanyaan.   100%
Memastikan pembayaran bil-bil dibuat dalam tempoh tidak melebihi 7 hari bekerja.   100%
Memastikan laman web jabatan sentiasa informatif dan dikemaskini sepanjang masa.   100%

 * maklumat dikemaskini sehingga 1 Oktober 2014

 

 

1malaysia  mygov   msc  ywm  jpm  jakim  jpa   mampu   mysms   ep  hrmis

Carian Tag

Hubungi Kami

Aras 7, Blok E2, Kompleks E,
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan
62502 Putrajaya, Malaysia
Tel : 603 8883 7400
Faks : 603 8883 7406
Emel : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Hakcipta Terpelihara © 2014 JAWHAR | Jabatan Wakaf, Zakat dan Haji